6 nasvetov za izbiro WordPress grafične predloge

Spletne strani WordPress so izjemno priljubljene, saj omogočajo zares ogromno funkcij in prilagoditev, ob tem pa je njihova postavitev dokaj enostavna in se je lahko lotimo ne glede na to, da nismo grafični oblikovalec ali programer. Je pa treba med prvimi koraki izbrati ustrezno grafično predlogo.
Najboljši nasvet pri tem bi bil, da kupite profesionalno grafično predlogo, ne pa uporabite ene izmed brezplačnih, ki so sicer zadovoljive za prvo silo, a polne omejitev in niti ni nujno, da bodo brezhibno delovale. Eden boljših naslovov za nakup WordPress grafičnih predlog je ThemeForest. Tudi tam pa upoštevajte nekaj nasvetov in preverite ključne podatke o posamezni grafični predlogi, ki vam bodo na koncu pomagali izbrati najboljšo.
1. Sledite svoji blagovni znamki
Izberite predlogo, ki se ujema z blagovno znamko vašega podjetja in ustreza vašim marketinškim ciljem. Predloge morajo biti oblikovane tako, da vizualno predstavljajo vaše podjetje in se ujemajo z vašo celotno marketinško strategijo.
Še najbolje bo, če boste našli WordPress predlogo, ki bo imela praktično vse elemente, ki jih potrebujete, seveda pa tudi vse funkcionalnosti (naročila, obrazci, e-novice itd.).
2. Preverite odzivnost
Predloge morajo biti odzivne, kar pomeni, da se morajo prilagajati različnim velikostim zaslonov, od mobilnih naprav do namiznih računalnikov. Odzivne predloge so boljše z vidika spletne optimizacije, še pomembneje pa je, da omogočajo kakovostno uporabniško izkušnjo.

Navadno so danes že vse grafične predloge »mobile responsive«, kar pomeni, da so prilagodljive vsem velikostim zaslonov. Vendarle pa tega ne zaupajte na slepo, ampak podatek poiščite v opisu predloge in predlogo testirajte na različnih napravah.
3. Preverite hitrost delovanja
Grafična predloga naj bo hitra in učinkovita. Počasne WordPress predloge lahko uporabnikom povzročijo slabo izkušnjo in slabo vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih (SEO). Hitrost predloge lahko preverite tudi z uporabo demo predstavitve.
Slednje sicer ni vedno pokazatelj optimalnega delovanja, saj je odvisno od strežnika in trenutnega stanja platforme, na kateri je objavljena, vendarle pa se zelo počasne predloge tudi tam počasi odzivajo. Naj vas ne prepriča zgolj privlačna vstopna stran.
4. Preverite prilagodljivost
Izbrana grafična predloga naj bo prilagodljiva in naj omogoča prilagajanje vašim potrebam. Preverite, ali lahko denimo spremenite postavitve elementov, barve, pisave in druge reči na strani, da bo ustrezalo vaši blagovni znamki in namenu.
Seveda lahko večino želenih funkcij pridobite z namestitvijo zunanjih WordPress vtičnikov, katerih je na voljo nepregledna množica. Ni pa nujno, da bodo ti delovali z izbrano WordPress grafično predlogo.
5. Preverite podporo in posodobitve
Izberite predlogo, ki ima redne posodobitve in podporo. Posodobitve zagotavljajo varnost in učinkovitost vaše spletne strani, medtem ko podpora zagotavlja, da boste rešili težave, ki se lahko pojavijo pri uporabi predloge.
Če povzamemo: WordPress grafična predloga, ki je bila izdelana in objavljena v letu 2016 in nazadnje posodobljena v 2019, ne bo najboljša izbira. Ta podatek naj bo eden prvih, ki ga boste preverili, sicer bo šel ves vložen čas, ki ga boste namenili pregledu predloge, v nič.
6. Preverite ocene in mnenja
Če kaj, potem uporabniki povedo največ. Podobno kot na spletnih forumih boste tudi tu našli veliko zanimivih informacij. Pred izbiro predloge preberite ocene in mnenja drugih uporabnikov. To vam lahko veliko pove o kakovosti in učinkovitosti predloge.
Če se uporabniki konstantno pritožujejo, da nekaj ne deluje, da je podpora neodzivna in podobno, bo to velik alarm za vas, da te WordPress grafične predloge ne kupite. Prav tako bodite pozorni na število prodaj in število podanih mnenj. Več, kot jih je, bolj lahko zaupate splošnemu mnenju.