Že uporabljate newsletter?

Newsletter je priročna oblika email marketinga, ki vam omogoča, da z nizkimi stroški in precej sledljivo svoje kupce in potencialne kupce, na podlagi baze zbranih naslovov, obveščate o svojih marketinških aktivnostih, pa naj gre za novosti, akcije, spremembe v lokaciji poslovanja ali kar koli drugega, kar želite sporočiti in tako ohranjati dobre odnose.

Newsletter

Nekatera podjetja pošljejo strankam newsletter zgolj občasno, na primer v času visoke sezone za njihovo dejavnost ali v času odprodaj, druga pa so pri izvajanju email marketinga bolj dosledne in pošiljajo recimo en newsletter na teden. Vsekakor je odločitev glede tega, kako pogosto boste kontaktirali svojo izbrano ciljno skupino, odvisen tudi od tega, kakšne vrste podjetje oziroma dejavnost imate in kakšna je vaša ponudba.

Zakaj je newsletter tako priljubljeno marketinško orodje?

Newsletter marketingKot že omenjeno, so stroški email marketinga precej nizki in newsletter lahko z malo znanja pripravite in zelo hitro pošljete velikemu številu potencialnih kupcev, ne da bi morali za to seči globoko v žep. Posredujete prav tiste informacije, za katere želite, da jih uporabnik spleta oziroma elektronske pošte vidi. Poleg tega pa lahko izjemno učinkovito spremljate tudi to, na kakšen odziv naleti vaš posamezni newsletter, saj so vam v ta namen na voljo različni parametri, ki vam omogočajo precej dobro analizo.

Na kakšen način lahko ugotovite, ali je vaš newsletter dosegel želeni učinek?

Uspešnost lahko merite z naslednjimi newsletter parametri:

  • Ugotavljanje, kolikšen delež poslanih newsletterjev na različne naslove je bil dejansko odprt oziroma pregledan. Če pošta zgolj prispe v elektronski nabiralnik, a je nihče ne pogleda, je vsekakor neučinkovita. Da jo imamo za uspešno, mora elektronska sporočila odpreti okoli 20 % prejemnikov, če je teh več kot 30 %, pa smo tako rekoč zmagali.
  • Namen vsakega odprtega newsletter sporočila je vsekakor v tem, da spodbudi nadaljnjo akcijo. Dober email mora imeti vsaj nad 1 % klikov na glavno povezavo, če je klikov več, pa smo lahko zelo zadovoljni. Seveda je to, ali se bodo prejemniki odločili za klik ali ne, odvisno predvsem od vsebine.
  • Newsletter naj bi pomagal pridobivati nove stranke, a če je slabo zastavljen, se lahko zgodi, da prihaja do odjav. Kadar je teh več kot 2%, se je treba resno zamisliti nad tem, zakaj izgubljamo zainteresirane stranke.
  • Najboljši newsletterji so tisti, ki se zdijo ljudem tako zanimivi, da jih želijo deliti tudi z drugimi. To pomeni, da jih posredujejo naprej – preko e-pošte ali družabnih omrežij. S tem lahko še razširimo svojo bazo oziroma imajo naša sporočila še večji doseg.
  • Kako kakovostna je baza naslovov? Biti mora dobra in ažurna, da je čim več sporočil dostavljenih.
  • Najbolj zanimive pa so seveda konverzije oziroma odgovor na vprašanje, koliko tistih, ki so prejeli newsletter, je dejansko opravilo nakup.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja