Izdelave spletnih trgovin se ne lotite sami

V času, ko je jasno, da prodajo produktov in storitev nekega podjetja poveča tudi njegova prepoznavnost na trgu ter oblikovanje končnih produktov, se vse več podjetij odloča, da spremenijo celostno podobo podjetja v skladu z duhom današnjega časa. Tako so se precej spremenile tipografije, meniji na spletnih straneh so postali interaktivni in imajo vključen grafični material, prav tako so se spremenili dodatki na spletnih straneh. Med te sodijo denimo različni bloki z notranjo povezano vsebino, recimo povezani članki ali video posnetki in podobno.

Izdelava spletnih trgovin

Izdelava spletnih trgovin sama po sebi ni tako zelo zahtevna in v kar precej podjetjih se najprej odločijo, da bodo vse skupaj poskusili narediti sami. Vendar pa se v praksi hitro izkaže, da je potrebno razmišljati mnogo širše. Izdelava spletne trgovine je namreč zgolj drobec v celotnem mozaiku in ravno to je ključen razlog, zakaj se večina podjetij na koncu vseeno odloči za zunanjega izvajalca in to takšnega, ki ima obilo izkušenj in dober seznam referenc.

Le čevlje »dela« naj »čevljar«

ČevljarPo logiki naj bi se vsak ukvarjal le s svojo stroko, če želi biti pri poslu zares uspešen. Pri spletu se marsikdo pri tem spozabi in prične delati vse tisto, za kar ni strokovnjak. Če izgleda izdelava spletnih trgovin enostavna, se bo kak nadobuden direktor podjetja hitro odločil, da malce zniža stroške in naroči izdelavo raje svojemu kadru, ki ga že tako ali tako (po njegovem »preveč«) plačuje. A to je tako, kot če bi imeli v podjetju, ki se ukvarja s prevozi tovora, večjo delavnico za popravila, pa bi nekega dne direktor rekel, da prostora in znanja je pa gotovo dovolj, da bi tovornjake odslej kar sami sestavljali namesto kupovali. Verjetno ne bi daleč prišli, razen s povečevanjem stroškov.

Pripravite vse, da vam bodo drugi pripravili pravilno

Izdelava spletnih trgovin (www.ms3.si) v resnici ne obsega samo nekaj vrstic programske kode, ki jo vidijo obiskovalci, seveda v obliki, prevedeni v grafično podobo in vmesnik. V resnici gre za mnogo več kot le to. Najprej je potrebno narediti načrt, kaj se bo preko spleta sploh prodajalo. Je potrebno v spletni trgovini imeti vse izdelke, ki so naprodaj v pravi trgovini? In obratno – morda je bolj smiselno preko spleta prodajati več artiklov, v resnični trgovini pa manj. Ali pa celo, da se za pravo trgovino sploh ne odločite, kar je vse pogosteje, a še vedno velja, da spletne trgovine prinašajo veliko manj prometa kot resnične. Ljudje izdelke preprosto radi pogledajo, preskusijo, primejo v roke in odidejo z nekim posebnim občutkom zadovoljstva. Ampak to je že druga zgodba.

Spletna trgovina

Pri izdelavi strani je pomembno kvalitetno pripraviti materiale. Kako točno, vam bodo znali najbolje svetovati strokovnjaki. Ravno tako vam bodo znali povedati, kako se izpostavi tiste produkte, katerim bi radi povečali prodajo in kako do njih spraviti kupce. Na koncu bo največ prinesla optimizacija, s tem pa se ukvarjajo druga podjetja in o tem bom raje več napisal v kakem drugem prispevku.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja