Izdelava spletnih trgovin – kaj vse je vključeno v ceno?

Marsikdo, ki se odloči, da bo imel svojo lastno spletno trgovino, se ne zaveda povsem dobro, kaj to pomeni. Večina si jih najde neke izdelke iz tujine, ki jih bodo kupovali ali s Kitajske ali iz evropskih skladišč (kar je precej enostavnejše, saj ni dela z dokumentacijo za uvoz v EU), pri čemer gledajo na to, da je izdelek v tujini relativno poceni, pri nas pa bi lahko zanj iztržili čim več oziroma dodali čim višjo maržo. Nekateri se odločajo za izdelke, ki jih je pri nas že v izobilju in niti ne preverijo, ali je na trgu še dovolj povpraševanja oziroma ali je še ena takšna trgovina sploh potrebna (na primer lastniki spletnih trgovin z modnimi oblačili), drugi se raje odločijo za izdelke, ki jih pri nas še ni in za katere predvidevajo, da se že razvija povpraševanje. Vsekakor pa oboji razmišljajo le o tem, koliko bo prometa, ne pa, koliko bo zaslužka – prometu je namreč vedno treba odšteti še stroške, za katere pa mnogi ne vedo, kolikšni so.

Izdelava spletnih trgovin

Pri večini se zato rado zaplete že takrat, ko se pozanimajo, koliko jih bo stala izdelava spletnih trgovin. Zlasti tisti, ki se prav nič ne spoznajo na delovanje spleta, so začudeni, ko ugotovijo, da je spletna trgovina dejansko mesečni strošek. Nihče ti je ne bo izdelal za sto evrov, nato pa bo enostavno tvoja in lahko z njo le še služiš. Ne – izdelava spletnih trgovin (edsolution.si) zahteva tako samo postavitev trgovine kot njeno obratovanje. V prvi fazi se trgovino oblikuje in vzpostavi na spletu, nato pa je potrebno plačevati tako imenovano najemnino. Program, ki omogoča delovanje trgovin pač ni zastonj, prav tako ne gostovanje na strežnikih in tudi ne vzdrževalna dela oziroma potrebne spremembe, ki zagotavljajo brezhibno poslovanje in nadgradnje. In to zagotovo še ni vse – treba je pomisliti tudi na stroške, ki jih predstavlja spletno plačevanje (tudi varna nakazila in posredovanje plačil nista zastonj).

Stroški spletne trgovine

Preden se prične izdelava spletnih trgovin,  se torej velja temeljito pozanimati o vseh stroških, ki jih trgovine mesečno prinašajo. Šele v primeru, da so ti stroški sprejemljivi in bo trgovina kljub njim prinašala zaslužek, pa se velja odločiti za svoj veliki projekt – za prodajo nečesa tako atraktivnega in nepozabnega, da bodo kupci kar sami od sebe prihajali na spletno stran. Pravzaprav je tudi to iluzija, zato je dobro, da izdelava spletnih trgovin vključuje tudi skrb za promocijo, sicer lahko na dobiček kar pozabimo. Da spletna trgovina privabi kupce in dobro zaživi, je potrebno precej energije usmeriti v dober marketing in vsaj v začetni fazi poskrbeti za veliko oglaševanja, v nadaljevanju pa za stranke skrbeti z rednimi akcijami, s katerimi jih prepričamo, da se v našo spletno prodajalno vračajo vedno znova.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja