4 zakonitosti email marketinga

 4 zakonitosti email marketinga

Čeprav mnogi menijo, da je email marketing mrtev, pa to ne bi moglo biti dlje od resnice. Ob pravi bazi podatkov in pravilni strategiji boste z email marketingom še vedno dosegali najboljše rezultate. Seveda pa se je potrebno tega dela oglaševanja lotiti nadvse premišljeno in s pravo strategijo.

Tokrat si bomo ogledali 4 zakonitosti email marketinga, ki vodijo do uspeha. Omenimo le še, da je potrebno veliko pozornosti nameniti tudi zbiranju podatkov oziroma naslovov, ki morajo biti zajeti in arhivirani po zadnjih smernicah GDPR.

1. Dober naslov prodaja

Več kot 90 % vseh uporabnikov dnevno vsaj enkrat pregleda svoj e-poštni predal. To pomeni, da je email marketing vsekakor odličen način za pospeševanje prodaje ali storitev. A dober email se prične z dobrim naslovom.

Le v primeru, da bo ta dovolj kvaliteten in privlačen, bo uporabnik kliknil nanj. Zato je potrebno temu delu posvetiti ogromno pozornosti in ne napisati nekaj na pamet. Personalizirajte naslove tako, da nagovorite prejemnika, prav tako lahko uporabite kakšen emoji.

2. Brez prave vsebine ni akcije

Ko z dobrim naslovom enkrat prepričate prejemnika, da odpre sporočilo, je bistveno, da ga tam pričaka vsebina, ki jo naslov obljublja. Skušajte predstaviti določeno težavo in ponudite rešitev. Uporabite poziv k nakupu s popustom ali pa dodajte kupcem kakšno manjše darilo.

Navadno bo dovolj že, če jim boste ponudili kakšen e-vodič ali e-knjigo. Poslužujte se CTA (call to action) in ta del vedno izpostavite na karseda viden način. Še eno pomembno dejstvo glede vsebine pa je, da prejemnika opisano čaka tudi na končni lokaciji. Se pravi na vaši spletni strani.

3. Avtomatizacija pospešuje prodajo

Ko se lotevate email marketinga, si najprej vzemite čas in na spletu preverite različna orodja, s katerimi se lahko tovrstnega oglaševanja lotite. Na voljo je kar nekaj brezplačnih kot tudi plačljivih orodij, verjetno pa bo za začetek povsem dovolj že priljubljeno orodje Mailchimp.

Pomembno je, da oglaševalsko akcijo pripravite na način, da bo kar najbolj avtomatizirana. To pomeni, da vam ne bo potrebno odgovarjati na vsak email posebej, ampak bo orodje poskrbelo za ustrezno razpošiljanje in celo za dokončni nakup in zahvalo.

4. Segmentacija naslovnikov je ključ do uspeha

Ko boste pobirali osebne podatke, seveda tudi email naslove, skušajte že na samem začetku narediti nekaj ločenih baz. Če ne tržite zgolj enega izdelka, vam bo to kasneje prišlo še kako prav. Zakaj? Denimo, da imate trgovino z oblačili za moške, ženske in otroke.

Že ločeni bazi po spolu vam bosta omogočili, da boste lahko nagovarjali ženske in moške z izdelki, ki so namenjeni zanje. Prav tako pa lahko nato še nekoliko »razdrobite«, seveda v primeru, da boste pobirali več različnih podatkov, kot so starost, zanimanje itd.

Žiga Furlan

Žiga Furlan

Sem Žiga Furlan in to je moj spletni portal o stvareh, ki me zanimajo.

Preberite tudi